четвртак, 11. март 2010.

Moreira: Prestao sam da se trudim da shvatim


Rezigniran i očigledno razočaran odnosom u klubu prema njemu i njegovom maksimalnom posvećivanju na svakoj utakmici, Moreira ne krije da vidi kako ništa ne može da promeni, ali je rekao sebi da se zbog novonastale situacije neće buniti.

"Zahvaljujem se navijačima na tome što me podržavaju, ali ne zavisi ništa od mene. Neću o odlukama trenera, neke stvari ne mogu da promenim. Ma, prestao sam da se trudim da shvatim, radim onako kako mi kažu, treniram, igram kad dobijem šansu i to je to", rekao je Moreira za Sportski žurnal.

 

Osvrnuvši se na predstojeći meč sa Hajdukom, popularni "Mo" naglašava da očekuje pobedu Partizana ali je svestan težine meča kao i lošeg terena u Kuli.

"Najbolji smo, ali to moramo da pokažemo na terenu, ne pričom u novinama. Evo prilike u Kuli, tamo je teren užasan, uslovi za igru su loši, ali nemamo izgovor. Moramo da pobedimo“, istakao je Moreira.

Нема коментара:

Постави коментар